Monday 10 November 2008

על קצה קוצה של מברשת


כל אדם נפגש בחייו עם כמה דילמות מסובכות במיוחד, שגורמות לו לעצור לכמה רגעים ולחשוב כיצד יוכל לפתור אותן, גם אני וסיימון התמודדנו עם דילמה שכזו אתמול בשעת לילה מאוחרת
סיימון חזר אתמול מהעבודה מעט לפני חצות הליל, וזאת לאחר שקם בשש בבוקר כדי להקפיץ את ההורים שלי לשדה התעופה (הם טסו לביקור קצר במלבורן, העיר אותה מתארים תושבי סידני כהעתק חיוור של העיר שלהם, ולא למרבה ההפתעה כך חושבים גם תושבי מלבורן לגבי סידני, בדומה למלחמת אוהבי תל אביב מול אוהבי ירושלים). אין ספק שכשאדם עובד שעות ארוכות כל כך, הוא עלול לעיתים לשגות באחד מהדברים הבסיסיים ביותר שהוא רגיל לעשות כל יום


וכך ניצבנו מעט לפני חצות, אני וסיימון, בחדר המקלחת, מוכי הלם ותדהמה מכך כשהוא מרח את משחת השיניים שלו על מברשת השיניים הורודה שלי ואת משחת השיניים שלי על מברשת השיניים הירוקה שלו. עמדנו שם למשך דקותיים בשתיקה מוחלטת, כל אחד מאיתנו מכונס בתוך עצמו, מנסים להבין כיצד ניתן לפתור את הדילמה המסובכת הזו שנפלה עלינו בשעה שכזו
לאחר שהתאוששנו מההלם הראשוני, התחלנו בסדרה של דיונים בשאלה- מה כדאי לעשות כעת? ואולי בגלל השעה המאוחרת הפתרונות היחידים שהצלחנו להגיע אליהם היו- או שנצחצח את שינינו עם המברשות שלנו המרוחות בטעם שאנחנו לא בדיוק אוהבים, או שנחליף מברשות.

לבסוף, בחרנו באופציה השנייה


כמה דברים שלמדתי מהמקרה הזה: לעולם לא לבקש מבן הזוג להכין לך את מברשת השיניים כשהכושר המנטלי שלו עומד על חצי מהרגיל ושהשעה 22:00 מבטאת את קצה גבול הזמן עד אליו ניתן להגיע למסקנות הגיוניות


מה אתם הייתם עושים במקומי?

3 comments:

Anonymous said...

לא יודעת מה הייתי עושה אבל הסצנה הזאת של שניכם מול מברשות שיניים מוכנות לצחצוח מדומיינת בראשי כמו סצנה מסרט טלוויזיה משנות ה-50.
פשוט נפלא.
:)

שירה

Unknown said...

אם יורשה לי להעיר משהו, עם כל ההערכה לבעלך היקר, נראה לי שעדיף לא להיות מטופל שלו מהשעה 22:00 והלאה אולי הוא יחליף יותר ממשחת שיניים...
אומנם גם אצלי זה עלול להיות אבל לפחות הפציינטים שלי לא מתלוננים ואין תביעות פיצויים.
ובכל זאת, סיטואציה רבת הוד
:-)

Anonymous said...

ולא עלה בדעתכם פשוט לשטוף את המברשות ולהתחיל מחדש... או למצוא משחה ששניכם אוהבים (כמה קשה זה יכול להיות???)

תהיו בריאים ותישנו הרבה :)

יעל